It Works Reviews

Show reviews that mention
money order account customer products customer service service number card refund
Filter review
Most helpful review
New Reviewer
I want to share my personal experience as an It Works distributor. I was with the company for about 6 months. After listening to enough of their "success" stories I finally figured I'd give it a try as a side job for extra income. There's a fee of $99.00 to join. There...
View full review
View full review
191 comments
#2063497

Avoid ALL mlms and pyramid schemes and the world will be a better place.

View more comments
ID
#967071 Review #967071 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Deception
Reason of review
Work Experience or Job Application

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Returned product

I returned a product that was part of my auto ship. And I never received my refund. This was back in the middle of August 2021. I would like my money returned to me immediately!! I was told to put return to sender on the package like I was told to do.It as been 2 months since I returned your product! Thank you Sandy Applegate
View full review
ID
#3009778 Review #3009778 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Not refunding
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

I want to cancel auto shipment

I called the sponsor no replies. I message the sponsor no replies. I called customer service. Just got auto voice message. And the line went dead.

User's recommendation: Double-check before ordering. Had no idea they put in auto ship. The sponsor never answered my questions on how to cancel.

View full review
ID
#3007766 Review #3007766 is a subjective opinion of poster.
Loss
$157
Preferred solution
Full refund

Update my account

I need to update my account I didn't receive my commotion on the 15th due to something I need someone to call me
View full review
ID
#3002935 Review #3002935 is a subjective opinion of poster.
Location
Remsen, Iowa
New Reviewer

Cancel my account

I no longer want to receive these products and it was suppose to be canceled after I received three of them. The person that set my account up told me this or I wouldnt have went threw this. Please cancel my account. Thank you. My email is Shannontaylor0811@***.com or # 606 594 ****. Thank you!!
View full review
1 comment
#2080736

Hi Shannon, We are sorry to hear you received an autoship after you completed your last autoship and completed the loyal customer agreement. However, autoships do not automatically cancel as some customers continually receive monthly products.

And we did not see a record on your account to cancel autoship.

If you have any unopened product, we are more than happy to issue a refund - please check your email address for a return label. Sincerely, It Works!

ID
#2988632 Review #2988632 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Getting charge to my account unauthorized
Loss
$298
Preferred solution
Cancel my account
New Reviewer
They will bill you automatically forever. Cant reset your password and wont answer. Tried to cancel so many times and reset my password so many times. They say they will email instructions but they dont User's recommendation: Do not recommend
View full review
View full review
1 comment
#2079526

Hello Manuel, We are sorry to hear about this matter. Based on your review, It Works!

will need some additional information such as email address, phone number, full name or address to locate your account. We would love to help and of course, it's totally up to you what you would like share on this site. For those who would like a private messaging option, please email us at Compliance@ItWorks.com and in the Subject Field please type Pissed Consumer. Also, as an alternative It Works!

Customer Support can be found at https://itworks.com/contactus . This site also has a Chat service available. Furthermore, you may log into your back-office portal and submit a support ticket.

We look forward to reviewing this matter and we will await your reply. It Works!

ID
#2973165 Review #2973165 is a subjective opinion of poster.
Loss
$500
Preferred solution
Stop charging my card
New Reviewer

I want to be part of its works company, my name is Arelis Rodriguez. Mi cell phone number is (520) 414-**** and I would like to buy everything from its work.I called a lot of times please call me back

I want to be part of It's Work my phone number is (520)414-**** I'd like to start as soon as possible with It's Works
View full review
1 comment
#2077658

Hello Arelis, Thank you for the comment. Please contact our Customer Service Team at https://itworks.com/contactus or if you would like to Become a Loyal Customer or Become a Distributor please see https://itworks.com/join.

Thank you for your interest! Sincerely, It Works!

ID
#2961659 Review #2961659 is a subjective opinion of poster.
Location
Fontana, California

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer
I canceled my subscription, and they still sent me a package and charged me 181 dollars. I sent the package back and still haven't received my refund.
View full review
View full review
1 comment
#2073270

Hello Laddie, We are sorry to hear about this matter. Based on your review, It Works!

will need some additional information such as email address, phone number, full name or address to locate your account. We would love to help and of course, it's totally up to you what you would like share on this site. For those who would like a private messaging option, please email us at Compliance@ItWorks.com and in the Subject Field please type Pissed Consumer. Also, as an alternative It Works!

Customer Support can be found at https://itworks.com/contactus . This site also has a Chat service available. Furthermore, you may log into your back-office portal and submit a support ticket.

We look forward to reviewing this matter and we will await your reply. It Works!

ID
#2939235 Review #2939235 is a subjective opinion of poster.
Location
Atlanta, Georgia
PME mistán cosalvadodo productos que yo no pido automáticamente ya me descontaron dos veces y los productos ni los tengo solo yo Naciones Unidas descontahacer myo dinersobrmidosIseyo prohibicióliendreeco correos FAVoqieroq ya no h yo eDakota Del Suriez descontando...
View full review
View full review
1 comment
#2073273

En base a lo que podemos observar en su reseña, It Works!, requerirá información adicional como correo electrónico, número de teléfono, nombre completo o dirección con el fin de localizar su cuenta en nuestra base de datos. Queremos ayudarle por lo que dejamos a su discreción que tipo de información quiere compartir de manera pública en este sitio.

Si prefiere contactarnos de manera directa y privada, puede enviarnos un correo a Compliance@ItWorks.com y en el titulo/referencia del correo, por favor colocar Trustpilot. Además, existe la alternativa de comunicarse con nuestro departamento de servicio al cliente, la información de contacto puede ser encontrada en https://itworks.com/contactus donde también podrá encontrar asistencia en chat en vivo con uno de nuestros representantes. No obstante, le recordamos que siempre está la opción de ingresar a su portal e ingresar un tiquete de soporte a través de nuestra aplicación.

Quedamos pendiente a su amable y pronta respuesta con el fin de revisar su caso. It Works!

ID
#2934585 Review #2934585 is a subjective opinion of poster.
Location
Los Angeles, California
I asked for 3 months straight and finally yesterday I got ahold of someone who cares and did it so. I'm not ever coming back to this crew y'all robbed from me User's recommendation: Don't! Join
View full review
View full review
1 comment
#2073271

Hello, We are sorry to hear about this matter. Based on your review, It Works!

will need some additional information such as email address, phone number, full name or address to locate your account. We would love to help and of course, it's totally up to you what you would like share on this site. For those who would like a private messaging option, please email us at Compliance@ItWorks.com and in the Subject Field please type Pissed Consumer. Also, as an alternative It Works!

Customer Support can be found at https://itworks.com/contactus . This site also has a Chat service available. Furthermore, you may log into your back-office portal and submit a support ticket.

We look forward to reviewing this matter and we will await your reply. It Works!

ID
#2932054 Review #2932054 is a subjective opinion of poster.
Location
Irving, Texas

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer
I cancelled the subscription for the slimming gummies but I am continuously being charged. I havent even received them in 2 months. I would like my money back. This is ridiculous.
View full review
View full review
1 comment
#2070954

Hello Mackenzie, We are sorry to hear about this matter. Based on your review, It Works!

will need some additional information such as email address, phone number, full name or address to locate your account. We would love to help and of course, it's totally up to you what you would like share on this site. For those who would like a private messaging option, please email us at Compliance@ItWorks.com and in the Subject Field please type Pissed Consumer. Also, as an alternative It Works!

Customer Support can be found at https://itworks.com/contactus . This site also has a Chat service available. Furthermore, you may log into your back-office portal and submit a support ticket.

We look forward to reviewing this matter and we will await your reply. It Works!

ID
#2922624 Review #2922624 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • No pro and cons
Cons
  • How they have control over your money
Loss
$100
Preferred solution
Full refund
New Reviewer
Please cancel, thought I already had it cancelled but was just charged again! Havent received anymore product But will send it back if received, need address for return.
View full review
View full review
1 comment
#2069878

Hello Kristie, We would like to help but we will need additional information to locate your account such as email address, phone number, full name or address to locate your account. We would love to help and of course, it's totally up to you what you would like share on this site.

For those who would like a private messaging option, please email us at Compliance@ItWorks.com and in the Subject Field please type Pissed Consumer. Also, as an alternative It Works! Customer Support can be found at https://itworks.com/contactus . This site also has a Chat service available.

Furthermore, you may log into your back-office portal and submit a support ticket.

We look forward to reviewing this matter and we will await your reply. It Works!

ID
#2913036 Review #2913036 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • Nobody listens
  • Dont like
Cons
  • Fraud
Loss
$70
Preferred solution
Full refund
New Reviewer
I need a label so I can resent the info Eder that came few days ago I know longer need the services please Last representative I spoke to told me to call so I can get get a label so I can return those gummys that I have I would like to also make sure that Mike my...
View full review
View full review
1 comment
#2069879

Hello Jeanette, We would like to help but we will need additional information to locate your account such as email address, phone number, full name or address to locate your account. We would love to help and of course, it's totally up to you what you would like share on this site.

For those who would like a private messaging option, please email us at Compliance@ItWorks.com and in the Subject Field please type Pissed Consumer. Also, as an alternative It Works! Customer Support can be found at https://itworks.com/contactus . This site also has a Chat service available.

Furthermore, you may log into your back-office portal and submit a support ticket.

We look forward to reviewing this matter and we will await your reply. It Works!

ID
#2912830 Review #2912830 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • No results
Loss
$40
Preferred solution
Full refund
Hi id like to have my money back. I no longer want to be a distributor, it works took out money out of my card i want it back. Septemebrs auto shipment n renewal. CANCEL THE ORDER
View full review
View full review
1 comment
#2068971

Hello, We are sorry to hear about this matter and would like to help. However, based on your review, It Works!

will need some additional information such as email address, phone number, full name or address to locate your account. We would love to help and of course, it's totally up to you what you would like share on this site. For those who would like a private messaging option, please email us at Compliance@ItWorks.com and in the Subject Field please type Pissed Consumer. Also, as an alternative It Works!

Customer Support can be found at https://itworks.com/contactus . This site also has a Chat service available. Furthermore, you may log into your back-office portal and submit a support ticket.

We look forward to reviewing this matter and we will await your reply. It Works!

ID
#2911919 Review #2911919 is a subjective opinion of poster.
Location
Montreal, Quebec
New Reviewer
I have and item from you and you are sending me the some item ever moth but I have to pay and I will like for you to not sent me the item so I won't pay it
View full review
View full review
1 comment
#2068972

Hello Kellene, We are sorry to hear about this matter and would like to help. However, based on your review, It Works!

will need some additional information such as email address, phone number, full name or address to locate your account. We would love to help and of course, it's totally up to you what you would like share on this site. For those who would like a private messaging option, please email us at Compliance@ItWorks.com and in the Subject Field please type Pissed Consumer. Also, as an alternative It Works!

Customer Support can be found at https://itworks.com/contactus . This site also has a Chat service available. Furthermore, you may log into your back-office portal and submit a support ticket.

We look forward to reviewing this matter and we will await your reply. It Works!

ID
#2906748 Review #2906748 is a subjective opinion of poster.
Location
Jacksonville, Florida

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

I just wanted to say I wasn't pissed at all..

Y'all was great and helped me out on just what I needed.. I'll be back shopping with y'all. Have a wonderful night!!

User's recommendation: Go shop with them. Products are awesome.

View full review
2 comments
#2069008

Do business with a mlm? NO THANKS!

#2068969

Hello, Thank you for your wonderful feedback. And we look forward to having you back! Sincerely, It Works!

View more comments (1)
ID
#2904346 Review #2904346 is a subjective opinion of poster.
Location
Baldwyn, Mississippi

Why Trust Reviews on PissedConsumer?

  • Professional auto and live moderation
  • 100% user-generated content
  • Equal opportunity and protection
  • Zero tolerance for fake reviews
  • Verified content

For more information read Blog article