Product: It Works Subscription Clear all filters (28 of 28 reviews match)
filters
seller:
Show
state:
Show
city:
Show
product:
They are scammers.When you cancel your membership and they still send you their product. So you call saying you didn’t order they send you shipping label to then send back. Then they don’t refund you. So all in all you lost your money and product so they make double...
Read more
1.0
Product
It Works Subscription
#1112919
Reply to reviews
It Works is a scam and out and out fraud. I signed up for the three month trial membership. First of all, nothing worked. I was told I could change the monthly repeat order anytime I wanted, could order less for the second and third month, which I did. Changed the...
Read more
Anonymous
AK

You're just a bratt. That's it.

Product
It Works Subscription
#1107817
Reply to reviews
I purchased my first it works Aug 29, 2017. My sales rep filled out all necessary information. I was given my portal code and login. I was happy because I got my product when she told e it would be in. A month later, I get another charge on my account. Thinking this...
Read more
Product
It Works Subscription
#1106118
Reply to reviews

It Works - They are a scam and a rip off

#1106804
1.0
Details
My niece started selling the products. I placed an order. The nextw 3 months they charged me for products that i didnt want. Ive called and eemanded tgey stop sendong me their shitty products and they wont stop unless i pay a 50 dollar cancellation fee! I ve lost almost 300 dollars to these jerks.
Comment
Show
Advertised vs Delivered
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Location
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Value for money
Website

It Works - First timer and not a good experience

#1092838
1.4
Details
I also was talked into trying this by a friend. Autoship is no good especially when you haven't had enough time to properly evaluate the product. I saw the same facial masks at Big Lots for 1 dollar.
Comment
Show
Advertised vs Delivered
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Location
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Value for money
Website

It Works - Shady business

#1087162
1.0
Details
My husband and I were both charged 20.00 on a credit card for a subscription we never signed up for. Company refuses to give us back our money. I will be contacting better business bureau
Comment
Show
Exchange, Refund and Cancellation Policy

I cancelled my subscription but u continue to charge my credit card for a It Works wrap.

#1056978
1.0
Details
I am not gonna call and cancel my subscription anymore. U cont 2 charge my credit card and i DO NOT want anymore of these. CANCEL! CANCEL! CANCEL!
Comment
Show
Advertised vs Delivered
My daughter started selling this product, so to help her out, I bought several products and (unfortunately) signed up for the Loyalty Customer Agreement to get a reduced price on these very expensive items that, I might add, I wasn't sure I was going to be able to...
Read more
Anonymous
Anon

If you read the loyal customer agreement, you will find its 3 months of AutoShip or a $50 fee. If you cancel early, it's still a $50 fee. Call 1-800-537-2395 they should be...

Product
It Works Subscription
I didn't like
  • Misleading results and misleading customer requirements
  • Overdrawn my account numerous times
  • Cancellation policy sucks
#1098534
Reply to reviews
I asked my rep via social media (messenger) to sign me up for ONE product - the body cleanse.I received the body cleanse for $72 plus shipping and then another order 3 days later. I just kept it rather than returning it. A month later ANOTHER order arrived - the rep...
Read more
1.4
Product
It Works Subscription
I didn't like
  • Remedies to an issue
#1084995
Reply to reviews
I signed up for the three month autoship.After the third shipment, I contacted the distributor and cancelled. Then I received two orders the same day. I called the distributor, she said she would take care of it. Then I got two more shipments a week later. So I called...
Read more
Anonymous
Anonymous

See I blocked a friend and her distributor from Texas.......I am destroying my debit card and getting a new one ASAP.......fool me once can't fool me twice.......

Product
It Works Subscription
#1080559
Reply to reviews
So it looks like a lot of people are having the same issue as I am.First off I wasn't informed about the 50$ fee if you canceled before three months. I called them and no one could help me out so I was basically forced to pay for something I didn't want nor need for...
Read more
Anonymous
Mel

I had the same thing happen to to me.i agreed to do the 90 day challenge and was told I would pay $195. I was not informed the 90 day supply was auto shipped in three shipmen...

1.0
Product
It Works Subscription
#1079607
Reply to reviews
I ordered a "$30" special so I thought it was going to be $30 & it would be sent to me & done.No, it's $30 a month & you have to do it for 3 months(I'm at $90 at this point). The girl told me after she put in my information that it would be deleted. I continued to get...
Read more
Anonymous
Anonymous

Cancel your card or change your bank info or put a stop payment on them. Mostly all of it works are just money hungry and don't care. Also, Why beg people to "set up autoshipm...

h.kitchener
h.kitchener

You really should carefully read what you are signing up for.

1.0
Product
It Works Subscription
#1071826
Reply to reviews
The rep didn't tell me when I purchased the product it would be on an auto order.Once you are signed up you are f*cked. The company doesn't care about their clients mainly because their employees are not real employees who actually care about their customers. It is a...
Read more
Anonymous
Anonymous

The $50 isn't a cancellation fee. It's the $50 loyal customer membership fee that you paid. They charge it to you if you don't finish the 3 months autoship. You should still b...

Anonymous
Anonymous

I had the same thing. I cancelled and was charged $50

1.3
Product
It Works Subscription
I didn't like
  • Take your money but do not fullfill their commitment
#1071050
Reply to reviews
I was excited to try this because the distributor woman I talked with made it seem to excellent.Little did I know the company would charge you $50 for a loyal customer fee that once you clicked the button, you couldn't change options. THEN i get the stuff and had an...
Read more
Anonymous
Anonymous

You aren't charged 50 unless you dont complete the 90 days. Feel free to to contact me at Angelblue8828@gmail.com. maybe I can help you. Thanks

Product
It Works Subscription
#1067578
Reply to reviews