State: Florida City: Bradenton Clear all filters (8 of 519 reviews match)
filters
state:
city:
product:
Show
I tried the Keto Coffee and it tasted like generic coffee. You can make your own at home which will probably taste 100% better. It was very clumpy and felt pieces in my throat. It says it helps fight cravings, well, I was starving more than ever after I drank it and my...
Read more
Jessie Snyder
Jessie Snyder

I haven't tried the keto coffee cause I was already burned by all of their products from before.I fell victim to becoming a distributor because my "friend" was "trying to help...

1.6
#1245737
Reply to reviews
I returned starter kit months ago but havent recieved reimbursement..customer service says they returned it to my old CLOSED bank account and to call the bank bc they cant reimburse me any other way.
Read more
Anonymous
Spencer

It Works automatically refunds orders to the card that was used to pay for the order. There's no other way for them to do the refund since the card information is literally th...

1.0
#1219458
Reply to reviews
Please do not purchase anything from this company. It’s *** to get a refund or a product credit. Once they get your banking account information you’re done. Committed to 3 horrible months of nonsense. DO NOT DO IT!!! I had an allergic reaction to the Fat Burner. I was...
Read more
1.0
I liked
  • Representative-amanda kelly
I didn't like
  • Customer service
#1194849
Reply to reviews
Show

It Works - Keto cofee

Claiming it has their own idea. Amazon sells keto coffee Distributor lies saying 1st to market
1.0
Details
Advertised vs Delivered
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Location
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Value for money
Website
#1106957
Reply to reviews
My daughter started selling this product, so to help her out, I bought several products and (unfortunately) signed up for the Loyalty Customer Agreement to get a reduced price on these very expensive items that, I might add, I wasn't sure I was going to be able to use....
Read more
Anonymous
Spencer

What product were you even ordering? Very few things on the ItWorks site cost $21.40 with tax, it sounds more like you were getting charged for an eSuite subscription, which y...

Anonymous
Anon

If you read the loyal customer agreement, you will find its 3 months of AutoShip or a $50 fee. If you cancel early, it's still a $50 fee. Call 1-800-537-2395 they should be...

I didn't like
  • Cancellation policy sucks
  • Overdrawn my account numerous times
  • Because you cant reach anyone to stop it
#1098534
Reply to reviews
My niece started selling It Works products. She asked me if I would place an order, which I did. I wasn't happy at all with the coconut oil product. The next thing I know I was charged for another month's worth of product. I didn't sign up for a recurring order, but...
Read more
Anonymous
Anony

You should be mad at your niece for lying to you and not telling you about the customer program. The company didn't choose to lie to you, your niece did.

Anonymous
Lala

Product could've been to watery because it's coconut oil it will get watery in heated environments....and your nice should of explained that you can be a member by paying 50$ ...

1.1
I didn't like
  • Fact that i never wanted a recurring order
  • Cancellation policy sucks
  • Customer service
#1083551
Reply to reviews
Placed order on 4/27/17 shipment originated in Dallas TX, 2 hrs from where I live. From there was sent to Glen Heights Illinois stayed couple days and the was sent to Ft Worth Tx, 1 Hr from where i live, stayed there couple days and then was sent to Montgomery Alabama...
Read more
1.0
I didn't like
  • Lack of customer service and shipping
  • Costumer service
#1044512
Reply to reviews
I went online to order to help a friend little did I know until after I put all my info in to include my debit card that I would be billed every month. I called 5 minutes after submitting and cancelled the girl I spoke with told me it would take 10 days for the money...
Read more
1.0
#1039596
Reply to reviews